پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226422
واکنش لابي‌ صهيونيستي به سخنراني روحاني در سازمان ملل
تاریخ انتشار : 1395/07/03 10:19:13
نمایش : 919
لابي‌هاي صهيونيستي روز جمعه به سخنراني رئيس‌جمهور ايران در هفتاد و يکمين نشست سالانه مجمع عمومي سازمان ملل متحد واکنش نشان دادند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، لابي‌هاي صهيونيستي در آمريکا به سخنراني حسن روحاني، رئيس‌جمهور ايران در هفتاد و يکمين نشست سالانه مجمع عمومي سازمان ملل متحد اعتراض کرده‌اند. 

«اتحاديه ضد افترا» و ساير گروه‌هاي حامي رژيم صهيونيستي از سران کشورها خواسته‌اند اظهارات رئيس‌جمهور ايران که به ادعاي آنها يهودستيزانه بوده را محکوم کنند.

روحاني در سخنراني خود گفته بود: « مردم بي دفاع يمن روزانه آماج بمباران‌هاي ويران‌گر مي‌باشند و  افغانستان هنوز در پي چند دهه اشغال و جنايت، از رنج خشونت و ترور نياسوده است و فلسطينيان مظلوم هنوز در بند آپارتايد رژيم غاصب صهيونيستي هستند.»

وي در بخش ديگري از اظهاراتش با اشاره به تعلل آمريکا در اجراي تعهدات قانوني اش ذيل برجام در ماه‌هاي گذشته گفت: « اين تجربه به دنيا نشان داد که گروه هاي فشار صهيونيستي مي توانند از طريق مصوبات غيرقابل دفاع کنگره، حتي عالي ترين نهاد حقوقي و قضايي آمريکا را به نقض بديهي‌ترين اصول آمره حقوق بين الملل عرفي و قراردادي وادارند.»

«رونالد لاودر»، رئيس «کنگره جهاني يهوديان» که دفترش در نيويورک مستقر است روز جمعه مدعي شد اظهارات روحاني «تنش‌انگيز» بوده است. 

وي گفت: «ممکن است ما فکر کرده باشيم که با اومدن روحاني از لحن يهودستيزانه و ضداسرائيلي ايران کاسته شده اما آشکار است که ايران عوض نشده است.»

«جاناتات گرينبالت»، از اتحاديه ضد افتراء» هم مدعي شد که اظهارات «يهودستيزانه» آقاي روحاني در سازمان ملل متحد چيز تازه‌اي نيست.

منبع:فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html